Op de vleugels en onder de zwevende opbouw van het gebouw is een bovendakse parkeergelegenheid aanwezig.
Deze is te bereiken via een aan de zijkant gesitueerde oprit en te voet via de beide prefab trappen van de vleugels of de uitgang onder het zwevende gedeelte.
Het gebouw bestaat uit diverse staalconstructies, kanaalplaatvloeren, houten gevelelementen, metselwerk met houten kozijnen, stalen gevelbeplating en een aluminium vliesgevel van de entree aan de waterzijde.
De oprit bestaat uit een staalconstructie met daartussen aangebrachte breedplaatvloeren met daarop een gevlinderde en ingestrooide druklaag.
Ter plaatse van de oprit naar het bovengelegen parkeerdek zijn nog slagbomen en stoplichten aangebracht om de toegang te kunnen regelen. Op het parkeerdak zijn diverse aanrijdbeveiligingen en belijning aangebracht.
Ook is de complete inbouw gerealiseerd met een bedrijfsrestaurant alsmede alle infra-werkzaamheden rond het gebouw, inclusief de hekwerken.
In het kantoor zijn in één vleugel diverse verhuurbare ruimten voor verenigingen e.d. gesitueerd.
Naast het gebouw is ook nog een nieuwe hoog- en laagspanningsruimte gerealiseerd.
Uitvoering: 2003-2004
De oprit bestaat uit een staalconstructie met daartussen aangebrachte breedplaatvloeren met daarop een gevlinderde en ingestrooide druklaag.
Ter plaatse van de oprit naar het bovengelegen parkeerdek zijn nog slagbomen en stoplichten aangebracht om de toegang te kunnen regelen. Op het parkeerdak zijn diverse aanrijdbeveiligingen en belijning aangebracht.
Ook is de complete inbouw gerealiseerd met een bedrijfsrestaurant alsmede alle infra-werkzaamheden rond het gebouw, inclusief de hekwerken.
In het kantoor zijn in één vleugel diverse verhuurbare ruimten voor verenigingen e.d. gesitueerd.
Naast het gebouw is ook nog een nieuwe hoog- en laagspanningsruimte gerealiseerd.
Uitvoering: 2003-2004
Geen opmerkingen:
Een reactie posten